close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

התוכן הוא המלך – כמה פעמים כבר שמעתם את המשפט הזה?

מערכת שורשכו אב, תשפב23/08/2022

חשוב להבין כי קידום שייעשה על ידי איש מקצוע מומחה לתחום, כולל הכנה של כל הטקסטים הנדרשים, הוא קידום שיהיה הרבה יותר אפקטיבי

תגיות:
צילום: pexels
היום בעידן האינטרנט כולנו יודעים שהתוכן הוא המלך. היום יותר מכל האתרים שלכם חייבים הרבה מאוד תוכן. התוכן הוא זה שיכול להפוך את האתר שלכם מאתר מת, חסר תנועה וחסר חיים לאתר מצליח, פורה, מרענן, כזה שמצליח להגיע רחוק ולגעת באנשים.
הבעיה הגדולה בכל הנושא הזה הוא שלא כל אחד ודע מה באמת אמור להיות התוכן ומה באמת צריך שיהיה באתר על מנת שהתוכן המדובר יקפיץ אותו ויביא אותו למקומות חדשים בהם הוא עוד לא היה.

התוכן חייב להיות מאוד מוקפד ומאוד איכותי ובלי שהוא יהיה כזה, האתר למעשה לא יפיק ממנו כל תועלת.

מי כותב לכם את התוכן?
אז מי באמת יכתוב לכם את התכנים לאתר? האם אתם יכולים לעשות את זה בכוחות עצמכם או שמא מדובר בעניין השמור לאנשי מקצוע והם אלו שידעו לעשות עבורכם את העבודה? אז כאן חשוב להבין. בגוגל יש הרבה כללים והרבה חוקים.

לא תוכלו להעמיס סתם כך תכנים באתר שלכם בלי להבין איך וכיצד כל זה אמור לעבוד. יש חשיבות רבה לעבודה על פי כל החוקים הללו של גוגל ואי עמידה בהם, עשויה לגרור בעיות שונות של האתר עד כדי פסילה שלו על ידי גוגל. כלומר שבמקום שהאתר יתחיל לעלות, הוא פשוט יתחיל לרדת.

כוחה של מילה
אז בגלל שיש כל כך הרבה משקל למילים ולטקסטים שאנחנו מכניסים לאתר שלנו, חשוב מאוד לתכנן אותו היטב. יש משמעות לכל מילה ויש הקפדה על כל כותרת ועל כל מילת מפתח. ברגע שהדברים ייעשו בצורה הנכונה והמקצועית, האתר אכן ייהנה ממקפצה של ממש שיביא אותו למחוזות חדשים אשר בהם הוא עוד לא היה.

אז תמיד ידענו כי למילים יש כוח ולא סתם אמרו חז"ל – מילה בסלע שתיקה בתרי. אך כאשר מדובר במילים מקדמות לאתרי אינטרנט מדובר בערך אחר לגמרי שיש למלל ולטקסטים הכתובים.

ברור שיש להשקיע בהם את המירב כדי להשיג בסופו של דבר את המיטב.



פונים אל המלך של התוכן
אז אם התוכן הוא המלך, ברור שצריך להתייחס אליו בכבוד הראוי. אי אפשר לשרבט את המילים סתם כך בלי מחשבה. חשוב לעבוד בצורה שיטתית, עם הקפדה על כל הכללים ועם עקביות לכל אורך הדרך. כאן אנחנו מגיעים אל המלך של התוכן שיעשה עבורכם את העבודה בצורה כי מקצועי והכי טובה. אברהם בדוש - מקדם אתרים! הוא האיש והוא הכתובת שאכן ייטיב לקדם עבורכם את האתר שלכם בצורה הכי מקצועית והכי נכונה והכול בעזרת מילים. מילים!

חשוב להבין כי קידום שייעשה על ידי איש מקצוע מומחה לתחום, כולל הכנה של כל הטקסטים הנדרשים, הוא קידום שיהיה הרבה יותר אפקטיבי וכזה שיחסוך לכם הרבה כאב ראש מיותר.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה